Med EDI koblet op til lagersystemet, genereres ordrerne automatisk, når dine kunder køber en vare af dig, og de sendes automatisk til os, så vi hurtigt og effektivt kan håndtere den.
Vi har som regel et fælles mål med vores kunder: Transaktionerne skal være præcise, så alle parter kan være effektive og lave færre dyre fejl – og det er netop, hvad EDI kan gøre for samarbejdet mellem os og vores kunder.
Ved at blive koblet på vores EDI-løsning bliver dine dokumenter med os automatiseret og sendt direkte via EDI, uden at du skal taste noget. Dvs. at det er slut med mails frem og tilbage med ordrer, fakturaer osv.
Til dagligt vil du opleve:
1) At du sparer tid, da du ikke længere skal taste ordrer manuelt.
2) At fejlraten for ordreindtastning/fragtindtastning minimeres, idet manuelle processer fjernes 100 %.
3) At dit lagersystem bliver automatisk opdateret med vores lager, så du altid ved, hvad du reelt set har på lager.
Du behøver ikke at forstå alle mekanikkerne bag, hvis ikke du vil. Systemet er bygget, og vi guider dig eller dine IT-folk hele vejen, så du opnår mere frihed til salg og udvikling af din virksomhed.
Vi har valgt at bygge dette EDI-system og tilbyde det som en gratis ydelse til vores kunder, fordi vi ønsker at være med på den digitalisering, der er i markedet.
Med EDI-systemet kan vi fortsat sætte fokus på at skabe frihed til vores kunder, så de blot skal fokusere på det, de holder allermest af - hvilket sjældent er logistikken, men udvikling af egen virksomhed.
Hos os handler det om dig og dine produkter, og derfor har vi blandt andet implementeret en kundeportal, som giver vores kunder gennemsigtighed og ro i maven.
Du har mulighed for at følge din ordre live, holde dig orienteret om din lagerbeholdning hos os og på sigt få samlet fakturaer og nyheder elektronisk på din profil i kundeportalen.
Sådan fungerer kundeportalen
Vi opretter en profil til dig, og du vil modtage log-in oplysninger til din helt egen portal.
På forsiden kan du gennem ordrehistorik følge dine ordrer live gennem følgende step: 'Ordre modtaget hos BMS', 'Ordre plukket', 'Ordre pakket', 'Track og trace din forsendelse'.
Du kan gennem lagerlisten på forsiden hele tiden holde dig opdateret over, hvilke produkter samt antal der er på lager, der er reserveret eller på vej på lager.
Vores kundeportal giver tryghed for vores kunder, fordi de har mulighed for at følge deres produkt hele vejen gennem processen. Fremfor kun at modtage en lagerstatus hver uge, kan kunden holde sig orienteret og opdateret, når det passer kunden selv.
Desuden sparer vores kunder tid, da de selv kan slå en ordre op for deres kunde fremfor at afvente svar fra os. En besparelse, der kan være med til at skabe en bedre serviceoplevelse for vores kunders egne kunder.